Reclamații și sesizări – fluxone.ro

Magazinul online www.fluxone.ro (operat de S.C. ASY SISTEMS APG S.R.L., J35/3642/2018, CUI RO40041522) respectă legislația privind protecția consumatorilor și oferă clienților posibilitatea de a transmite sesizări și reclamații în legătură cu produsele și serviciile noastre.

Cum poți transmite o reclamație

  1. Telefonic: 0786 058 875
  2. E-mail: info@fluxone.ro sau office@fluxone.ro
  3. Prin formular online: [AICI]
  4. Prin poștă: Str. Viilor nr. 182, Giarmata, jud. Timiș

Reclamația trebuie să conțină:

  • numele și prenumele clientului, date de contact (telefon/e-mail);
  • numărul comenzii sau factura;
  • descrierea clară a problemei;
  • opțional, fotografii sau documente justificative.

Termene de soluționare

  • Confirmăm primirea reclamației în maximum 48 de ore lucrătoare.
  • O soluționăm în cel mult 30 de zile calendaristice, conform OG 21/1992 și Codului Consumului.
  • Vei fi informat în scris (e-mail) despre măsurile adoptate.

Etape suplimentare

Dacă nu ești mulțumit de soluția oferită:

  • poți apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)www.anpc.ro;
  • poți utiliza platforma europeană de Soluționare Online a Litigiilor (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr;
  • poți solicita Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL) prin entitățile recunoscute de ANPC (www.anpc.ro – secțiunea SAL).

Notă importantă

  • Reclamațiile se soluționează gratuit.
  • Toate datele cu caracter personal transmise vor fi prelucrate exclusiv pentru rezolvarea reclamației, conform Politicii de confidențialitate [AICI].

Ultima actualizare: 25.09.2025