Kituri supraveghere video
Camere Supraveghere IP
NVR Network Video Recorder
Camere Supraveghere Analog
DVR Inregistratoare Video
Solutii Depistare Febra
Unitati stocare HDD, SSD & MicroSD
Video balunuri si protectii
Surse de Alimentare si UPS
Conectica
Microfoane
Cabluri si Adaptoare Video
Doze jonctiuni si cabinete
Monitoare si videodecodere
Reclamații și sesizări – fluxone.ro
Magazinul online www.fluxone.ro (operat de S.C. ASY SISTEMS APG S.R.L., J35/3642/2018, CUI RO40041522) respectă legislația privind protecția consumatorilor și oferă clienților posibilitatea de a transmite sesizări și reclamații în legătură cu produsele și serviciile noastre.
Cum poți transmite o reclamație
- Telefonic: 0786 058 875
- E-mail: info@fluxone.ro sau office@fluxone.ro
- Prin formular online: [AICI]
- Prin poștă: Str. Viilor nr. 182, Giarmata, jud. Timiș
Reclamația trebuie să conțină:
- numele și prenumele clientului, date de contact (telefon/e-mail);
- numărul comenzii sau factura;
- descrierea clară a problemei;
- opțional, fotografii sau documente justificative.
Termene de soluționare
- Confirmăm primirea reclamației în maximum 48 de ore lucrătoare.
- O soluționăm în cel mult 30 de zile calendaristice, conform OG 21/1992 și Codului Consumului.
- Vei fi informat în scris (e-mail) despre măsurile adoptate.
Etape suplimentare
Dacă nu ești mulțumit de soluția oferită:
- poți apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – www.anpc.ro;
- poți utiliza platforma europeană de Soluționare Online a Litigiilor (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr;
- poți solicita Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL) prin entitățile recunoscute de ANPC (www.anpc.ro – secțiunea SAL).
Notă importantă
- Reclamațiile se soluționează gratuit.
- Toate datele cu caracter personal transmise vor fi prelucrate exclusiv pentru rezolvarea reclamației, conform Politicii de confidențialitate [AICI].
Ultima actualizare: 25.09.2025
Adresare publica