1. Completeaza formularul de service AICI

Vezi AICI cum poti inregistra o fisa service.

2. Dupa aprobarea solicitarii tale, un curier va ridica gratuit produsul de la adresa pe care ai specificat-o in formularul de service.
Asigura-te ca produsul este ambalat cu grija, pentru a evita deteriorarea lui in timpul transportului.

3. Produsul va fi livrat de catre curier in service autorizat de producator / distribuitor, unde urmeaza sa fie reparat in maximum 15 zile, dupa reparare ti-l vom inapoia prin curier, gratuit.

Daca ai respectat conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.
Dupa reparatie, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).

Repararea produselor resigilate
Pentru repararea produselor resigilate procesul este acelasi de mai sus.

Repararea produselor cu certificat de garantie care a expirat
Daca vrei sa trimiti in service un produs care nu mai este in garantie, poti sa completezi formularul de service.

Costurile cu ridicarea produsului de catre curier, diagnosticarea, repararea (inclusiv manopera), piesele de schimb (daca este cazul) si returnarea prin curier dupa reparatie vor fi suportate de catre tine.

De reținut!
Garanția produselor achiziționate de pe site-ul www.fluxone.ro este de 24 / 60 de luni, în funcție de produsul achiziționat. Pentru toate produsele achiziționate de pe site-ul nostru se vor emite certificate de garanție în format electronic, care se vor trimite pe email și se pot descărca de acolo sau din secțiunea ‘Contul meu’.
Pe lângă garanția comercială, magazinul nostru oferă pentru toate produsele achiziționate garanția legală de conformitate, conform legislației în vigoare.
Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi reparat gratuit sau înlocuit, după caz în termen de maxim 15 zile calendaristice, din momentul in care se face receptia produsului defect.
Condițiile de garanție precum și procedura în cazul defecțiunii unui produs sunt detaliate în Certificatul de garanție.
În caz de neconformitate a produselor, consumatorul are dreptul la repararea sau înlocuirea bunurilor fără costuri suplimentare, indiferent de garanția comercială oferită .

CONDIȚII DE GARANȚIE:
• SC ASY SISTEMS APG SRL declară pe propria răspundere că produsele comercializate corespund documentațiilor de execuție ale fabricanților, sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanția legală de conformitate, conform dispozițiilor Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului, cu modificările și completarile ulterioare coroborate cu dispozițiile Legii nr, 449/2003 privind vanzarea produselor și garanțiile asociate acestor, cu modificările și completarile ulterioare. 
• Produsele identificate în acest certificat pe baza denumirii comerciale, acordului și a numărului unic de serie S/N, beneficiază de garanție în termenul specificat pentru fiecare
• În caz de neconformitate a produselor, consumatorul are dreptul la repararea sau înlocuirea bunurilor fără costuri suplimentare, indiferent de garanția comercială oferită.
• În parte, termenul de garanție calculându-se de la data facturării fiecărui produs în parte.
• Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani.
• Asigurarea garanției se face gratuit la sediul vanzatorului/unitatea de service, în zilele lucrătoare. Aducerea la starea de conformitate se va face în primul rând prin repararea produsului, în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul, după caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta, pe baza unui document de predare preluare.
• Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului.
• Atunci când produsele de folosință îndelungată, defectate în termenul de garanție legală de conformitate nu pot fi reparate, sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
• Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.
• Vanzatorul nu va fi raspunzator, în cazul defectării produsului, pentru pierderea informațiilor sau datelor, precum și pentru orice prejudicii suferite de beneficiar în urma acestor pierderi, obligația vanzatorului fiind numai de a repara sau înlocui produsul defect. Vanzatorul nu este răspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către beneficiar.
• Acumulatorii și bateriile din orice echipament electronic comercializat beneficiază de 6 luni garanție de la data achiziției, cu excepția situațiilor în care se precizează altfel.

OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI:
• Pentru a putea beneficia de garanție, este obligatorie prezentarea facturii. Produsul va fi însoțit de toate accesoriile cu care s-a achiziționat și livrat.
• Să păstreze integritatea sigiliilor vânzătorului/producătorului, respectiv ale executantului operațiilor de service.
• Alimentarea se va face numai de la o rețea electrică cu împământare și în limitele de toleranță prevăzute de producător. Vor fi folosite numai elementele de cablaj originale ale echipamentelor. Vor fi respectate instrucțiunile de utilizare ale echipamentelor, conform indicațiilor tehnice date de vânzător, respectiv de executantul operațiilor de service. Va păstra documentația primită odată cu echipamentul, pe toată durata perioadei de garanție.
• Recomandăm ca produsul să fie însoțit de ambalajul original pentru a se asigura integritatea produsului pe durata transportului.
• Modificările de configurare și utilizare incorecta sau nelicențiată a produselor software exonerează vânzătorul de orice răspundere.
• Va recepționa produsul într-un termen de maxim de 30 de zile după notificarea de reparare primită de la unitatea de service.
• Defecțiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garanție.

GARANȚIA PRODUSULUI NU ACOPERĂ URMĂTOARELE SITUAȚII:
• Deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului datorate accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a altor factori independent de Producător.
• Utilizarea produsului în condiții neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greșită, conectare la Calculator fără împământare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).
• Utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele decât cele oferite de clasa și scopul pentru care acest produs este destinat sau în afara specificațiilor sale tehnice.
• Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau instalare prevazute în manualul produsului.
• Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către Producător.
• Schimbarea stării originale a produsului prin intervenții neautorizate.
• Reparațiile efectuate pentru remedierea defectelor apărute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manoperă și transport, agreate în prealabil cu Consumatorul