Formular de garanție/service – fluxone.ro

Magazinul online www.fluxone.ro oferă posibilitatea clienților de a solicita reparația produselor aflate în garanție, prin completarea formularului de service disponibil [AICI].

Cum înregistrezi o cerere de garanție/service?

  1. Completează formularul de service cu datele corecte privind comanda și produsul defect.
  2. Apasă pe butonul „Trimiteți”. Vei primi un e-mail de confirmare ce conține numărul de înregistrare al fișei service.
  3. Un curier va ridica gratuit produsul de la adresa specificată în formular.
  4. Produsul va fi livrat către service-ul autorizat de producător/distribuitor.
  5. Produsul va fi reparat în termen de maximum 15 zile calendaristice, conform prevederilor legale.
  6. După reparație, produsul îți va fi returnat prin curier, gratuit.

Situații posibile

  • Dacă produsul nu poate fi reparat, acesta va fi înlocuit sau se va returna contravaloarea lui, conform certificatului de garanție.
  • Perioada de garanție se prelungește automat cu numărul de zile cât produsul a stat în service.
  • Pentru produsele resigilate, procedura de reparație este aceeași.

Produse în afara garanției

Dacă perioada de garanție a expirat, poți trimite produsul în service completând formularul.
În acest caz, costurile cu:

  • transportul,
  • diagnosticarea,
  • reparația (inclusiv manopera și piesele de schimb, dacă este cazul),
    vor fi suportate de către client.

Aspecte legale

  • Produsele beneficiază de garanția legală de conformitate și de garanția comercială menționată în certificatul de garanție.
  • Termenul de garanție curge de la data achiziției, conform facturii.
  • În cazul lipsei de conformitate, consumatorul are dreptul la repararea sau înlocuirea produsului, fără costuri suplimentare.
  • Dacă produsul nu poate fi adus la conformitate, consumatorul poate solicita restituirea contravalorii.

📸 Ghid vizual:
Aici vei putea vedea pașii detaliați pentru completarea formularului de garanție/service.

GS.ss


Ultima actualizare: 25.09.2025